torstai 10. huhtikuuta 2014

Sny paketti huhtikuulta :)

Muutama päivä sitten jo hain paketin automaatista, mutta vasta eilen illalla pallero kerittiin auki :) Kaikkea kivaa sieltä löytyikin!










Ihastuin varsinkin noihin jätskitöttörönappeihin :) Ja tuo Sukka lehtinen on ihan uusi tuttavuus, jospa vaikka sen kirjoneuleen opettelisin kunnolla :D

Lankana oli kauniin väristä Nalle luontopolku lankaa (kesäkimppu), harmi vaan se sisältää aloeveraa ja sitä minun ihoni ei kestä :( Eilen kuopus keri lankapalleron auki ja lanka osui vähän jalkaani niin siihen tuli heti iso ihottumaläikkä. Annan langan varmaan siskolleni, hän saa siitä loihdittua kauniit sukat. Harmi kun noin kauniiseen lankaan on lisätty aloeveraa :(

Kukkaset pääsevät omaa pihaamme koristamaan :) Olen kyllä ihan tumpelo puutarhassa, mutta osaan sentään siemeniä laittaa multaan :) Ja tikkarit tulee varmasti syötyä ja tee juotua. Tykkäsin paketista kovasti! Kiitos snyni :)

6 kommenttia:

  1. Voi ei!!! Minä unohdin kokonaan tarkistaa sen aloen! Olen todella pahoillani, tarkoitus ei ollut lähettää sulle lankaa jota et pysty käyttämään! Nyt harmittaa ja kovasti :( t.Sny

    VastaaPoista
  2. Harmi, kun oli langassa sellaista, mitä et voi sietää :(.
    Mutta onhan paketissa onneksi ollut muutakin ihanaa.

    VastaaPoista
  3. Älä suotta snyni harmittele ollenkaan. Paketti oli ihana ja langasta varmasti muotoutuu jotain kivaa, vaikkei minun käsistäni :)
    Olet kyllä ihana sny, tunnen sen sisimmässäni. Kaikille sattuu virheitä :)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista